دانلود کاتالوگ ثمر
پروژه ها ثمر
کوره القایی یک کیلویی

کوره القایی یک کیلویی

کوره القایی یک کیلویی در دسته کوره القایی کوچک جهت ذوب کردن انواع قطعات فلزی کوچک و عملیات حرارتی روی آن‌ها استفاده می‌شود. کوره‌های القایی یک کیلویی را در دسته کوره‌های الکتریکی قرار می‌دهند و فرآیند کار آن از طریق تبدیل انرژی الکتریکی به حرارتی است.

کوره‌های القایی انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربردترین آن‌ها کوره القایی یک کیلویی است. در این مطلب به معرفی این کوره، ویژگی‌ها، قیمت و توضیح چگونگی خرید آن می‌پردازیم. برای آشنایی با این محصول تا انتها همراه ما باشید.

کوره القایی یک کیلویی راهنمای کامل خرید

همان‌طور که گفته شد کوره‌های القایی را براساس ویژگی‌های مختلف تولید و طراحی می‌کنند و افرادی که به دنبال این مدل محصول هستند باید تمام ویژگی‌هایی که باعث تفاوت در انواع کوره‌ها می‌شوند را مورد بررسی قرار دهند. بعضی از ویژگی‌ها مستقل بوده و تاثیری کلی در عملکرد کوره ندارند اما بعضی ویژگی‌ها عملکرد کوره یا چگونگی کار با آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند. از جمله این کوره‌ها می‌توان به کوره‌های یک کیلویی اشاره کرد.
کوره‌های القایی یک کیلویی از انواع کوره‌های کم‌مصرف هستند و بیشتر در صنایع خانگی و کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال در طلا فروشی‌ها که نیاز به ابزاری تخصصی برای ذوب کردن طلا دارند تا طلاهای قدیمی را به طلاهای جدید تبدیل کنند. برای انجام این کار معمولا از کوره القایی با وزن 1 کیلو یا کمی بیشتر استفاده می‌شود.

قیمت کوره القایی یک کیلویی و انواع آن بر اساس ظرفیت

در جدول زیر قیمت انواع کوره القایی بر اساس ظرفیت تولید بیان شده این قیمت میانگین قیمت بازار بوده و شما می توانید جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ردیف عنوان محصول میانگین قیمت بازار
1 کوره القایی یک کیلویی ایرانی 17 الی 20 میلیون تومان
2 کوره القایی یک کیلویی خارجی 20 الی 26 میلیون تومان

در خرید و فروش کوره‌های القایی یک کیلویی باید به نکات مختلفی توجه کرد که یکی از آن‌ها قیمت این محصول است. قیمت کوره‌های القایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که که از جمله آن‌ها می‌توان گفت:

  1. ساختار کوره
  2. جنس و مدل فلز به کار رفته در تولید آن
  3. سن ساخت کوره و…

خرید کوره القایی یک کیلویی

خرید کوره القایی یک کیلویی را می‌توانید از مراکز تولیدکننده این محصول انجام دهید. به منظور خرید این کوره‌ها باید به میزان استفاده خود توجه داشته باشید.

همچنین مسائلی مانند ظرفیت ولتاژ را نیز مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کوره‌های یک کیلویی کنید. همچنین بهتر است خرید این کوره‌ها را تنها از مراکز معتبر انجام دهید تا به دلیل عدم آشنایی با محصول خوب، کوره‌ای بدون کیفیت را خریداری و استفاده کرد.

فروش کوره القایی یک کیلویی

فروش کوره‌های القایی یک کیلویی به صورت جزئی و عمده انجام می‌شود. در فروش عمده معمولا امتیازاتی بیه مشتری داده می‌شود. البته مشتریان فروش عمده معمولا کارخانه‌داران یا افراد دارای کارگاه کار یا آموزش با این دستگاه هستند.

همچنین این محصول به صورت جزئی هم به فروش می‌رسد. مهم‌ترین تفاوت در فروش عمده وجزئی، تفاوت در قیمت است که معمولا در فروش عمده قیمت اولیه دستگاه کم است اما قیمت نهایی با توجه به تعداد دستگاه درخواستی بالا می‌رود.

کوره القایی 1000 وات

در اولین دسته‌بندی کوره‌های القایی گفته شد که این مدل کوره‌ها براساس توان مصرفی هم دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن‌ها کوره القایی 1000 واتی است. 1000 واتی بودن به معنی توانایی کوره برای ایجاد جریانی به این میزان است.

این میزان شدت جریان هم برای ذوب کردن فلز و هم برای گرم نگه داشتن آن مناسب است. کوره‌های 1000 واتی در ظرفیت‌های مختلف هم تولید می‌شوند، برای مثال کوره القایی یک کیلویی 1000 واتی ظرفیت فلز به میزان 1 کیلو و شدت انرژی 2 کیلو دارند.

فروش کوره القایی 1000 وات

مراکز فروش کوره القایی 1000 واتی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین این محصول را در اختیار مشتریان می‌گذارند. با توجه به ظرفیت ولتاژ و ظرفیت پایین این محصول فروش بالایی داشته و هم در خانه‌ها و هم برای کسب و کارهای کوچک قابل استفاده است.

قیمت کوره القایی 1000 وات

قیمت کوره القایی 1000 واتی در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است زیرا عوامل زیادی در قیمت‌گذاری این محصول تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوع کوره
⦁ ظرفیت داخلی آن
⦁ جنس بدنه کوره
⦁ برند تولید کننده
⦁ نو یا دسته‌دوم بودن کوره و….

سخن پایانی کوره القایی یک کیلویی

کوره‌های القایی به عنوان یکی از دستگاه‌های کاربرد در صنایع فلزی شناخته می‌شوند. این دستگاه با ذوب کردن فلزات امکان استفاده مجدد از آن‌ها در چرخه تولید را فراهم می‌کند.

کوره‌های القایی انواع مختلفی دارند و برای استفاده از آن‌ها در صنعت یا کسب و کار خود باید این موضوع را در نظر داشت. از رایج‌ترین انواع کوره‌های القایی که مصرفی خانگی، کسب و کارهای کوچک و… دارد، می‌توان به کوره القایی یک کیلویی اشاره کرد. این کوره با ظرفیت یک کیلوگرم، در ولتاژ‌های مختلف تولید می‌شود و هم به عنوان پیش‌گرم کننده و هم به عنوان انتقال حرارت و ذوب کردن، قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید