دانلود کاتالوگ ثمر
پروژه ها ثمر
کوره القایی 50 کیلویی

کوره القایی 50 کیلویی

کوره القایی 50 کیلویی با عملکرد مبتنی بر میدان مغناطیسی و جریان برق و با ایفای نقشی موثر در ذوب انواع فلزات، به‌عنوان یک دستگاه همه‌فن‌حریف در این صنعت شناخته می‌شود. این دستگاه با اشغال کردن فضایی محدود، انتخابی مناسب برای کسب‌وکارهای تازه‌کار و کارخانه‌های ریخته‌گری به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید جدیدترین کوره‌های القایی 50 کیلویی را با قیمتی استثنایی از ثمر خریداری کنید.

چرا خرید کوره القایی 50 کیلویی یک انتخاب ایده‌آل است؟

کوره‌های القایی به‌عنوان کوره‌های الکتریکی با استفاده از القای گرمای فلزات را ذوب می‌کنند. کارخانه‌های فعال در صنعت ریخته‌گری و تولیدکنندگان محصولات فلزی، از این دستگاه برای فرم‌دهی و تولید انواع فراورده‌های فلزی استفاه می‌کنند.

مکانیزم عملکرد کوره القایی 50 کیلویی باعث می‌شود تا با ایجاد یک میدان مغناطیسی معکوس، یک جریان الکتریکی به‌صورت دایره‌ای داخل فلز به وجود آید. در نتیجه حرارت به‌صورت یکنواخت به تمام سطوح فلز می‌رسد و شکل‌دهی فلزات با دقت بالاتری انجام می‌شود.
از سوی دیگر مقاومت بالای کوره القایی 50 کیلویی نسبت به ضربه و شرایط مختلف جوی، طول عمر آن را نسبت به دیگر کوره‌ها افزایش می‌دهد. بر همین اساس کارخانه‌های ریخته‌گری و صنایع تولید فلزات، این دستگاه را برای انواع فرایندهای عایق‌بندی لوله‌ها، آنیلینگ، لحیم‌کاری، کاهش حجم اتصالات فلزی و… مورد استفاده قرار می‌دهند.

مهم‌ترین مزایای استفاده از کوره القایی 50 کیلویی عبارت‌اند از:

  1. افزایش کارایی
  2. کاهش هزینه عملیات
  3. بهبود عملکرد متالوژی با به‌کارگیری فرایند القا جریان پیوسته
  4. کاهش تلفات اکسیداسیون
  5. امکان استفاده از دیگ‌های گداز با شکل‌های مختلف
  6. عدم آلودگی و سروصدا
  7. کم‌کردن مدت‌زمان رسیدن به دمای ذوب فلز
  8. برخورداری از مقاومت در برابر ضربه و طول عمر بالا
  9. بهینه‌سازی انرژی
  10. آسیب کمتر به محیط زیست

قیمت کوره القایی 50 کیلویی و انواع آن بر اساس ظرفیت

در جدول زیر قیمت انواع کوره القایی بر اساس ظرفیت تولید بیان شده این قیمت میانگین قیمت بازار بوده و شما می توانید جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ردیف عنوان محصول میانگین قیمت بازار
1 کوره القایی 50 کیلویی ایرانی 130 الی 150 میلیون تومان
2 کوره القایی 50 کیلویی خارجی 150  الی 180 میلیون تومان

مهم‌ترین موضوع برای اطمینان از یک خرید مناسب، اطلاع از قیمت خرید محصول است. کوره‌های القایی 50 کیلویی به دلیل محبوبیت بالایی که دارند در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

البته تفاوت قیمت در این محصولات به دلیل اعتبار مجموعه فروش، شهرت برند، کیفیت محصول و… است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های خرید، مجموعه‌هایی را انتخاب کنید که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند.

کاربردهای کوره القایی‌ 50 کیلویی؛ متنوع و کارآمد

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به دلیل عدم شناخت کاربردهای کوره القایی 50 کیلویی، نسبت به خرید این دستگاه‌ها تردید دارند. اغلب این مجموعه‌ها کوره‌های دیگر را برای فرایندهای ریخته‌گری انتخاب می‌کنند؛ اما کاربردهای متنوع کوره‌های القایی آن را به یک دستگاه همه‌فن‌حریف در انواع کارگاه‌های بزرگ و کوچک تبدیل کرده است.

بر همین اساس مهم‌ترین کاربردهای کوره القایی 50 کیلویی عبارت‌اند از:

  1. ذوب کردن فلزات آهنی
  2. ذوب کردن فلزات غیر آهنی
  3. فرایندهای آلیاژسازی
  4. انجام عمل ریخته‌گری دقیق و استاندارد
  5. ذوب سیلیکون
  6. ذوب کردن فلزات نادر و کمیاب
  7. ذوب کردن فلزات گران‌بهایی مانند طلا و پلاتین
  8. پالایش و بازیافت فلزات
  9. انجام فرایند نورد با کنترل دما و حرارت‌دهی یکنواخت
  10. استفاده به‌عنوان ابزاری کاربردی برای فرایند فورجینگ
  11. عملیات حرارتی
  12. استفاده به‌عنوان یک سیستم ذوب‌ریزی در دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به دلیل ابعاد کوچک
  13. ساخت پره‌های توربین تک کریستال باتکیه‌بر حرارت‌دهی بالا و قابل کنترل در بخش‌های مختلف

کوره القایی 50 کیلویی قسمت های

مشخصات کوره‌ القایی 50 کیلویی

پس از شناخت مزایا و کاربردهای کوره القایی 50 کیلویی، نوبت به بررسی مشخصات این دستگاه کاربردی می‌رسد. به همین دلیل در جدول زیر اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این دستگاه آورده‌ایم تا متناسب با نیاز خود محصول مناسبی را خریداری کنید.

 

عنوان پارامترها
ولتاژ ورودی  VAC 415
منبع تغذیه سه فاز
مواد ذوب طلا، نقره، برنج، مس، پلاتین، آهن، فولاد و آلومینیوم
فناوری IGBT
حداکثر دما 1200 درجه
فرکانس 50 هرتز / 60 هرتز
توان جذبی 50 کیلو وات
ظرفیت بوته کوره 50 کیلوگرم
اندازه‌گیری دما از نوع K
دمای آب‌ خنک‌کننده 20 تا 30 درجه
فشار آب Bar 3
حداکثر جریان آب 20 لیتر در دقیقه

خرید کوره القایی 50 کیلویی

ظرفیت کوره القایی 50 کیلویی به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کارخانه‌های تازه‌ تاسیس امکان می‌دهد تا با به‌کارگیری این دستگاه‌، نیازهای خود را در زمینه تامین وسایل مصرفی برطرف کنند.

با این‌حال برای خرید کوره القایی 50 کیلویی باید به معیارهای متفاوتی توجه کنید تا بر اساس نیاز خود دستگاهی را انتخاب کنید که کارایی بیشتری برای شما داشته باشد. شما می‌توانید پرقدرت‌ترین و جدیدترین کوره‌های القایی 50 کیلویی را از مجموعه ثمر خریداری کنید. در ادامه به مهم‌ترین نکات خرید کوره‌های القایی با ظرفیت 50 کیلوگرم می‌پردازیم.

توجه به نویز دستگاه : در فضاهای کوچک صداهای بلند آزاردهنده هستند. در زمان خرید کوره‌های القایی 50 کیلویی باید به مساحت کارگاه و سطح نویز دستگاه توجه داشته باشید. برخی از مدل‌های این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نویز را کاملا پوشش می‌دهند. محصولی را انتخاب کنید که نویز کمتری تولید می‌کند.

دقت به میزان پاکیزگی : تمام کوره‌های القایی نسبت به دیگر کوره‌ها فرایند پاکیزه‌تری را برای ذوب فلزات یا تولید محصولات جدید دنبال می‌کنند. این دستگاه‌ها بدون استفاده از احتراق برای تامین گرما، عملکرد خود را انجام می‌دهند. بااین‌حال در زمان خرید کوره القایی 50 کیلویی باید توجه داشته باشید که میزان ضایعات این دستگاه چقدر است تا بتوانید بر اساس محیط کارگاه خود برترین دستگاه را سفارش دهید.

توجه به نرخ اکسیداسیون؛ از مهم‌ترین نکات خرید کوره القایی 50 کیلویی کوره های القایی میزان اکسیداسیونی انجام شده در طول ذوب را کاهش می‌دهند.

این موضوع منجر به کاهش نرخ زیان در طول فرایند می‌شود و به‌طورکلی بازده دستگاه را بیشتر می‌کند. در زمان خرید کوره القایی 50 کیلویی، مهم است که همیشه این نرخ اکسیداسیون را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که منابع را از دست نمی‌دهید.
حجم کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید: در زمان خرید کوره‌های القایی 50 کیلویی در نظر داشته باشید که این دستگاه‌ها به حداقل شکست نیاز دارند. به همین دلیل این کوره‌ها باید متناسب با ظرفیت کاری و مقدار نیازی انتخاب شوند که برای کسب‌وکارتان در نظر گرفته‌اید. از سوی دیگر این دستگاه‌ها قادر به ذوب سریع فلزات هستند.

برای شرکت‌هایی با سفارش‌های متعدد، باید دستگاه‌هایی را خریداری کنید که منجر به افزایش بهره‌وری و در نتیجه بیشتر شدن نرخ کلی تولید شوند.
اطمینان از عملکرد سیستم تهویه : یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید کوره القایی 50 کیلویی باید به آن توجه کنید، سالم بودن سیستم تهویه این دستگاه است.

بسیاری از افراد تمرکز خود را بر روی مشخصات فنی این دستگاه معطوف می‌کنند و نسبت به سلامت سیستم تهویه اعتنایی ندارند. درحالی‌که اگر سیستم تهویه کیفیت بالایی نداشته باشد، به مرور زمان کوره آسیب می‌بینند و بر روی عملکرد آن تاثیر می‌گذارد.
به قیمت خرید کوره توجه کنید : با توجه به تقاضای بالای کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک و بزرگ برای خرید کوره القایی 50 کیلویی، اطلاع از آخرین قیمت‌های خرید این دستگاه اهمیت بالایی دارد تا هزینه‌های اضافی را نپردازید.

به همین دلیل برای خرید کوره‌های القایی‌ با ظرفیت 50 کیلوگرم باید هم قیمت را در نظر بگیرید و هم شرایط پس از فروش را نیز بررسی کنید. قیمت تمام شده برای خرید این دستگاه باید متناسب با ظرفیت، کیفیت، برند تولیدکننده و امکانات تعبیه شده در آن باشد. به‌عنوان‌مثال در صورت خرید کوره‌های ارزان‌‌قیمت، احتمال پایین بودن فرکانس آن وجود دارد که این موضوع در قدرت و سرعت ذوب تاثیرگذار است.

در نظر گرفتن وسایل اضافه برای عملکرد بهتر کوره : برخی کارگاه‌ها و کارخانه‌های ریخته‌گری به اندازه‌گیری داده‌های گرمایشی نیاز دارند. در چنین شرایطی برای خرید کوره القایی 50 کیلویی باید به وسایل اضافی مانند پیرومتر نوری و نرم‌افزار مدیریت بر دما نیز توجه کرده تا بتوانید اطلاعات دقیق دما را ثبت و ذخیره کنید. البته بهتر است یک سیستم جامع را سفارش دهید تا بتوانید امکانات کامل این دستگاه‌ها را به کار بگیرید.

فروش کوره‌ القایی‌ 50 کیلویی

مجموعه‌های متعددی در کشور فعال هستند که فروش کوره القایی‌ 50‌ کیلویی را پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل انتخاب برای برترین و معتبرترین مجموعه یک چالش سخت است که علاقه‌مندان به خرید این دستگاه‌ها و کارخانه‌ها باید با دقت بالایی انجام دهند. مجموعه ثمر جدیدترین مدل‌های این دستگاه صنعتی پیشرفته را با ضمانت کیفیت محصول به فروش می‌رساند.
بر همین اساس مهم‌ترین معیارهای انتخاب بهترین مجموعه فروش کوره القایی 50 کیلویی عبارت‌اند از:

  1. تخصص کامل در زمینه عرضه انواع کوره‌های القایی
  2. دارای گواهینامه ثبت شرکت و دفتر ثابت
  3. استفاده از کارشناسان فروش حرفه‌ای و مسلط به فرایندهای مشتری‌مداری
  4. کیفیت بالای محصولات
  5. ارائه قیمت‌های رقابتی متناسب با کیفیت محصول
  6. ارائه مشاوره‌های رایگان به مشتریان برای خرید محصول مناسب
  7. برخورداری از سایت رسمی و معتبر
  8. احترام به وقت مشتری و پاسخگویی سریع
  9. گارانتی محصولات

خرید انواع کوره‌های القایی و آزمایشگاهی با قیمتی استثنایی از ثمر

اگر به دنبال مجموعه‌ای معتبر برای خرید انواع کوره‌های القایی در ظرفیت‌های مختلف هستید، شرکت ثمر بهترین گزینه است. مجموعه ما با برخورداری از تیمی مجرب، جدیدترین کوره‌های القایی و آزمایشگاهی را به فروش می‌رساند.

بسیاری از کارخانه‌های کوچک و بزرگ و مجموعه‌های فعال در صنعت ریخته‌گری با تجهیز کسب‌وکار خود با محصولات ثمر، توانسته‌اند از جدیدترین تکنولوژی روز برای ذوب فلزات و تولید محصولات جدید استفاده کنند. شما می‌توانید برای خرید کوره القایی 50 کیلویی از طریق همین صفحه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید